CHRISTMAS GIFTS IDEAS 2016

13:53

Witajcie kochani! 
Długo mnie tu nie było. Zazwyczaj w moim życiu bywało tak, że zima była dla mnie najbardziej bezproduktywnym okresem w całym roku. Teraz się to zmieniło. Cały ten rok z resztą był dla mnie masą niespodzianek, nowych pomysłów, pozwolił na przemyślenie wielu istotnych dla mojej przyszłości aspektów, dał mi mnóstwo siły do działania, spełniania swoich marzeń i realizacji wcześniej wyznaczonych celów, do których niegdyś brakowało mi odwagi. Jednak realizacja planów wymaga mnóstwo pracy, bycia pod ciągłą presją i przysłowiowego "zasuwania na wysokich obrotach". Dlatego właśnie postanowiłam wrócić do czegoś, co bywało dla mnie chwilą relaksu i sprawiało mi ogromną przyjemność - blogowania. No! Halinka się rozgadała, ale nie z tym Halinka dzisiaj do was przychodzi. Do rzeczy!
Zawsze byłam przeciwniczką typowej świątecznej Grażyny, od ubierania choinki broniłam się rękami i nogami (To chyba niestety nigdy się nie zmieni), ale w tym roku zachorowałam na gwiazdkofanatyzm. (Patrz zdjęcie poniżej) Tak moi drodzy! Ciężka choroba, a wy i tak powiecie, że to photoshop...


No dobrze, ale już na poważnie, bo oczywiście nie możemy zapominać o tym, że Gwiazdka to sprawa dużej wagi. Nawet dla takiego byłego gwiazdkofoba jak ja (Jak widać na załączonym obrazku -.-). Po dniach ciężkich rozważań nad diagnozą, a później nad przyczyną mojego gwiazdkofanatyzmu doszłam do wniosku, że to moja praca w dużej mierze przyczyniła się do takiej mutacji. No umówmy się kochani - pracując w centrum handlowym, nie jesteśmy w stanie uwolnić się od świątecznego nastroju - głównego czynnika mutagennego. Zaczęło się niewinnie, jakaś choinka, jakieś ozdoby - "Pff, podjarane Świętami Janusze z tymi głupkowatymi uśmieszkami na buźkach...", "A to stoisko z bombkami to jakiś żart, tak?" "Serio, 'miłego dnia'? Jacy oni szczęśliwi i uśmiechnięci, pff..." Ale pewnego zimnego, jak antyświąteczne serce Halinki dnia, trafił do Halinki serdeczny uśmiech. I ten serdeczny uśmiech roztopił moje lodowate serce. Rzeczywiście - w tej świątecznej radości ludzi, odwiedzających mój punkt i centrum handlowe nie było ani kropli fałszu. Ale skoro już skrupulatnie prześledziliśmy kartę mojej choroby, mogę przejść do kolejnego rozdziału - zarażania was, czytelników. Dlatego dzisiejszy post dotyczy moich propozycji na gwiazdkowe prezenty. Start!

1. GOTOWE PREZENTY - CZYLI PÓJŚCIE NA ŁATWIZNĘ, ALE W DOBRYM STYLU.

źródło: https://www.tumblr.com/
Staram się walczyć z całych sił z gotowymi, kupowanymi prezentami, ale jak każda Halinka, lubiąca gadżety, ulegam pokusom. Oczywiście, wśród oferowanych dziś prezentów, z pewnością da się znaleźć coś ciekawego, ale włóżmy w to choć trochę własnej pracy i zapakujmy prezent własnoręcznie! Oto moje faworyty w pójściu na łatwiznę:

CHOCOLISSIMO.PL - CZEKOLADOWE CUDA


źródło: http://chocolissimo.pl/do/item/1992-PLXXXX/Czekoladowa-pizza-Yummy-Cookies

Pizza z czekolady?! Na chocolissimo możecie znaleźć wiele innych czekoladowych słodkości - czekoladowe warcaby, samochody, narzędzia, kosmetyki! To mój absolutny numer jeden wśród gwiazdkowych upominków.

PIWNE MYDEŁKA

źródło: http://www.uncommongoods.com/product/6-pack-beer-soap-set

To także coś, co mnie zaintrygowało. W końcu kto nie marzy o kąpieli w piwie?! Mydełka są robione ręcznie z prawdziwego piwa, co jeszcze bardziej mi zaimponowało. 

PERSONALIZOWANE PREZENTY OD CRAZYSHOP.PL


Jeżeli gotowy prezent, to koniecznie wyjątkowy lub specjalnie personalizowany. Znajdziecie takie na crazyshop.pl Zrobiłam dla was przegląd i wybrałam kilka, które przypadły mi do gustu: 

PERSONALIZOWANY NÓŻ

źródło: http://www.crazyshop.pl/prod_36236_personalizowany-noz-super-chlopak
KALENDARZ KSIĄŻKOWY

źródło: http://www.crazyshop.pl/prod_49446_kalendarz-ksiazkowy-kwiat
ZESTAW NARZĘDZI PRECYZYJNYCH

źródło: http://www.crazyshop.pl/prod_49063_zestaw-narzedzi-precyzyjnych-warsztat
ZESTAW WIN PERSONALIZOWANYCH

źródło: http://www.crazyshop.pl/prod_41388_zestaw-win-personalizowanych-ze-skrzynka-inicjaly

2. PREZENTY DIY - CZYLI MOJE ULUBIONE ROZWIĄZANIE


Uważam, że powinniśmy wkładać w każdy podarowany prezent część swojej duszy i trochę pracy. Najczęściej stawiam na prezenty wykonane własnoręcznie i to te najbardziej doceniam. Zdobione kubki, malowane obrazki, poduszki, scrapbookingowe notatniki, ramki ze zdjęciami, albumy, domowe kosmetyki, wypieki, słodkości, rękawiczki bądź inne robótki ręczne, stojak na biżuterię... Tutaj ogranicza was tyko wyobraźnia! Kilka moich inspiracji:





źródło: https://pl.pinterest.com/

3. PREZENTY W FORMIE PRZEŻYĆ - WYJĄTKOWY PREZENT


Ciekawą alternatywą dla prezentów materialnych są też prezenty w formie przeżyć, jakie właśnie znajdziemy w Wyjątkowym Prezencie. Zostawiają wiele niezapomnianych wspomnień i dostarczają wspaniałych wrażeń. Możemy dzięki nim zarazić bliskie nam osoby swoją pasją, przekonać do przekroczenia granic bądź spełnić czyjeś marzenia. Lot ze spadochronem, jazda Ferrari, dream jump, to tylko niektóre z atrakcji. Zostając doradcą ds. przeżyć przekonałam się z czym to się je i mogę polecić Wyjątkowy Prezent w ciemno. Na naszych punktach otrzymasz także poradę i pomożemy Ci dobrać prezent według Twoich preferencji. To właśnie praca połączona z pasją daje najwięcej radości i pozwala angażować się całym sobą. Ja doradzę wam na punkcie w Arkadach Wrocławskich, a moi koledzy i koleżanki w Pasażu Grunwaldzkim oraz Alei Bielany. Oto kilka moich ulubionych i godnych polecenia propozycji:

KOLACJA W CIEMNOŚCI DLA DWOJGA 

źródło: https://www.wyjatkowyprezent.pl/prezent/kolacja-w-ciemnosci-dla-dwojga

DREAM JUMP Z DACHU STADIONU MIEJSKIEGO WE WROCŁAWIU

źródło: https://www.wyjatkowyprezent.pl/prezent/dream-jump-wroclaw

POPROWADŹ FERRARI ULICAMI MIASTA

źródło: https://www.wyjatkowyprezent.pl/prezent/poprowadz-ferrari-ulicami-miasta-wiele-lokalizacji

MASAŻ CZEKOLADOWY

źródło: https://www.wyjatkowyprezent.pl/prezent/masaz-czekoladowy-30-minut-wroclaw

A wy? Jakie macie propozycje na gwiazdkowe prezenty? Dajcie znać.
Niedługo postaram się zamieścić post o tym dlaczego cenię pracę w Wyjątkowym Prezencie! Zapraszam!

A jeżeli chcesz pomóc nam wygrać lajkuj zdjęcia poniżej! Dziękujemy!

KLIK

KLIK

KLIK











You Might Also Like

0 komentarze