DIY: BOYFRIENDY

09:45

Dzisiejszy post jest nieco prowizoryczny, wybaczcie jakość zdjęć. Niestety mój aparat jest chwilowo niesprawny, więc instagramowe fotki są moją ostatnią deską ratunku :). 



Słońce wyszło, wiosna zaczyna się pełną parą, a razem z nią z szafy na ulice trafiają spodnie typu boyfriend. Nie sposób ich przeoczyć. Ale czy zamiast kupować w sieciówce, nie lepiej stworzyć własne i niepowtarzalne boyfriendy?





Spodnie, którym dałam "nowe życie", leżały w mojej szafie już grubo ponad pół roku. Dziś zdecydowałam się chwycić za nożyczki i nie żałuję. 



Najpierw wykonałam proste nacięcia nożyczkami w okolicy kolan i kilka małych nacięć u góry, przy kieszeniach oraz na nogawkach i z tyłu spodni.



By nacięcia wyglądały ciekawiej użyłam pęsety. Wyciągałam nią pojedyncze nitki materiału. Efekt widać poniżej.




Wywinęłam nogawki i właściwie spodnie są gotowe! :)


 Wyglądają bardzo oryginalnie. Jeżeli chcecie jeszcze troszkę je uatrakcyjnić możecie naszyć na nie łaty z różnych materiałów. 

Cóż dziewczyny! Nie pozostaje nic innego jak łapać za nożyczki! Miłej zabawy!


You Might Also Like

0 komentarze