ZACHOWAJ WSPOMNIENIA Z OLEMOLE.PL

04:13


Witajcie! Muszę przyznać, że zazwyczaj to ja jestem jedną z tych denerwujących osób, latającą z aparatem czy telefonem i strzelającą zdjęcia wszystkiemu co na drzewo nie ucieka. Zawsze jednak powtarzam,  że ma to całkiem ważny cel. Wspomnienia są dla mnie czymś co poprawia mi nastrój w pochmurny dzień, odskocznią od stresującej codzienności, chwilą zadumy. Jednak  często zdarza się, że pamięć zawodzi. Od tego właśnie są zdjęcia! To dzięki nim możemy chwytać nieskończoną ilość chwil. 
Nie lubię przechowywać zdjęć na komputerze. Może dlatego, że jestem straszną psują i potrafię doprowadzić każdy mój komputer do szału, niejednokrotnie tracąc wszystkie pliki. Zazwyczaj wywołuję je i przechowuję we własnoręcznie ozdabianych i malowanych albumach. Teraz jednak zdecydowałam się na mniej pracochłonne, a równie oryginalne rozwiązanie - fotoksiążkę od olemole.pl. (Klik w poniższe logo)
OleMole oferuje nam mnóstwo ciekawych rozwiązań. Ja wybrałam <fotoksiążkę Grande Panorama> Jest to książka w formacie 36 x 28 cm, w twardej, wykończonej matowo oprawie, w moim przypadku licząca 40 stron. Szczerze przyznam, że czekając na paczkę, nie spodziewałam się tak dobrej jakości! Stworzenie albumu było jak bułka z masłem, dzięki bardzo wygodnemu programowi, udostępnionemu przez OleMole. Program pobieramy ze strony i działamy. Mamy dostęp do bardzo czytelnych instrukcji, nietuzinkowych szablonów, książkę możemy także spersonalizować przy użyciu opcji wstawienia tekstu i różnych ozdobnych elementów. Edytor pozwala na dopieszczenie każdej strony z osobna. Ja, z racji na upodobania minimalistyczne, postanowiłam stworzyć jak najprostszą książkę. Zależało mi, by wydruk był naprawdę dobraj jakości i nie zawiodłam się. Fotoksiążka to rozwiązanie, z którego na pewno skorzystam jeszcze nie raz!









You Might Also Like

1 komentarze

  1. Coś wspaniałego! Trzeba przyznać, że połową sukcesu są świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń