HYBRID NAILS: SEMILAC PLUM

03:54

Dziś mam dla was recenzję kolejnych kolorów od Semilac. Do stworzenia mojego manicuru użyłam trzech lakierów hybrydowych Semilac: Plum 015, Violet Gray 104 i Glitter Milk 091. Większość paznokci pokryłam kolorem Plum, na dwóch wykonałam ombre z wykorzystaniem Violet Gray i Glitter Milk.


Lakiery są trwałe, dobrze trzymają się na płytce paznokcia i zachowują połysk. Jak już mówiłam, polecam lakiery hybrydowe osobom, które tak jak ja marzą o tym, by zapuścić długie, naturalne paznokcie. Był to dla mnie zawsze wielki problem, gdyż paznokcie łamały się milimetr po milimetrze. Teraz śmiało mogę przyznać, że jeszcze nigdy nie urosły tak długie, ale jak wiecie, apetyt rośnie w miarę jedzenia :> Dla porównania na zdjęciach poniżej: paznokcie sprzed około 4 tygodni oraz moje paznokcie teraz (już po lekkim spiłowaniu!).











You Might Also Like

0 komentarze