GREY'S ANATOMY

05:02



Witajcie! Rosnąca oglądalność cieszy oko, tak jak pogoda za oknem :). Ale żeby nie było tak kolorowo, dzisiejszy post - szarobury. W głównej roli wystąpi kolor SZARY!

Szary jest moim ulubionym kolorem. Towarzyszy mi na co dzień na ścianie mojego pokoju, jako dodatki, ubrania, najbardziej lubiany lakier do paznokci... Jest stonowany, spokojny, elegancki, nie wywołuje u mnie negatywnych emocji, zachwyca prostotą i minimalizmem. Daje dużo swobody w łączeniu; by dodać mu charakteru, wystarczy połączyć go z ostrymi kolorami lub też postawić na klasykę - czerń i biel. Idealnie komponuje się i nie gryzie z pastelami. 

Dlatego też w dzisiejszym poście mam dla was zdjęcia w moim ulubionym, szarym płaszczu od H&M.  


Połączyłam go z jasnymi jeansami, oraz prostym, białym t-shirtem. Ponieważ całość wyglądała nieco za swobodnie, wybrałam szpilki o troszkę jaśniejszym odcieniu szarości. Rzućcie okiem!
















płaszcz H&M
spodnie H&M
t-shirt Bershka
buty
Sergio Leone

PHOTOS JUSTYNA BISKUP

Mam nadzieję, że wam także szary przypadł do gustu! Szalonego weekendu!









You Might Also Like

3 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają! To zasługa mojego fotografa!

      Usuń
  2. 35 yrs old Associate Professor Ambur Gudger, hailing from Haliburton enjoys watching movies like Class Act and Astronomy. Took a trip to Historic City of Sucre and drives a Duesenberg SJ Speedster "Mormon Meteor". Oficjalna strona

    OdpowiedzUsuń